091108 pappas dag

Pappa har varit i stugan hela helgen och var inte hemma imorse. Det blev alltså ingen traditionell paketöppning och firande av honom på morgonen. Vi tog det lite senare imorse. Precis som Jully tänkte jag spendera min lediga tid med att plugga lite historia och religion. Nej men vi somnar på soffan istället, mycket bättre. Det finns ju iofs en härlig förklaring till varför jag somnar vart jag än parkerar röven. Jag har knappt sovit någonting inatt pga min stackars tå. Jag skulle behöver en ny och hel tå på stört!

Imorgon ska alltså historian och religionen vara inpluggad/inlämnad. Historian är en bit påväg, men långt ifrån klar. Religionen har jag inte ens kollat på. Jag åker dessutom till Timrå imorgon. Bara att hålla tummarna att jag hinner göra provet innan jag måste åka.



Nu ska foten upp i högläge och Elin ska läsa i den fina röda historiaboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0