091113

Fredag den 13nde, buhuuUUU!

Jag började dagen med att stanna hemma. Kunde fan inte
somna igår och vaknade helt väntat med världens huvudvärk.
Jag har i princip inte gjort nånting. Kollat på film osv. Jag
somnade igen vid 2 och sov till 4. Då var det bara att kasta
sig i duschen och sen åka till halv-kusin Malin som fyller 21
idag. Vi hann fika sen var jag och bror tvungen att åka
vidare till nästa kalas. Nästa stopp var Emil och därifrån gick
vi allihopa tillsammans till Marius. Vi gav present och åt tårta.
Dom skulle fira han på krogen sen så vi minderåriga (haha)
gick ner till Junior och umgicks. Vi drack lite pilsner och bara
hade det mysigt. Det blev en hyffsat tidig kväll så jag kom precis
hem. Vi tänkte ta en weekend i Åre i helgen med det fanns inga
lediga hotellrum så det blir nog längre fram. Ska planeras lite
roligt inför det också.


Fjortisar för 2 stora missar.
1. missbruka brunkräm
2. misshandla håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0