091119

Nu var det ett tag sedan jag skrev, och av den
enkla anledningen att jag hade virus på min dator.
Jag blir så less varje gång jag ska göra något för
det är maskjävlar i min datorjävel. Butter - Ja!
Jag hade iaf världens jobbigaste, men förmodligen
roligaste, idrottslektionen idag. Vi hade konditionssporter
vilken innebar att springa 5 varv runt planen och sen
oavbruten innebandy i lite mer än en timme. Men
så kul det var! Jag tror nästan att mitt lag vann, trots
att vi var 1 mindre än alla andra. Jag låter mig själv
tro det iaf.

Nu ska jag snart kila ner och hämta ut min skor. Håller
tummarna för att dom passar. Vore ju hyffsat störigt
om dom inte gör det för storleken större var slutsåld.



Suddenly it's like a battlefield

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0