091125

Dra mig baklänges vad mycket jag har sovit idag. Fast iofs
sov jag inte ett skit i natt. Jag somnade vid 1 nån gång, när
jag behagade lämna datorn. Då sov jag till halv 2. Klarvaken.
Tog fram min bok som jag skriver till morfar i. Skrev några
rader, försökte somna om. Sov 10 minuter. Klarvaken. Låg
och stirrade ett tag men då började jag tänka och analysera
alldeles för mycket om diverse saker. RITADE (jag ritar aldrig).
Efter det gav jag upp, jag kunde fan inte somna. Satte på
tv'n men där visades i princip ingenting. Fick lite panik. Insåg
hur jag skulle må när det var dags för skola. Klockan tickade
och jag var förmodligen den enda normala personen som
låg klarvaken i sängen kl 5 på morgonen. Klockan 8 klev jag
upp och sjukanmälde mig. Kollade mig i spegeln men ryggade
tillbaka ganska omgående. Jag gick inte ens att jämföra med
ditt värsta mardrömsmonster. Jag kollade på tv fram till 10.
Då gick det minsann för sig att sova. Fram till kl 15 faktiskt.

Sedan jag vaknade har jag legat i soffan, druckit te, käkat
pillar och kollat på film. Skulle mycket hellre sovit ett par
timmar på natten och haft mys-onsdag med världens bästa
SPITare.

nu ska jag duscha av mig hästlukten och skalla kudden



evig saknad,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0