091126

Började dagen på jobbigast möjliga sätt. Jag försov
mig nämligen inte mindre än 1 timme. Jag vaknade,
fick panik, duschade osv. Jag sprang bokstavligen
till bussen! Men inte hade jag behövt skynda mig om
jag bara hade slängt en blick på uret som sitter på
armen. Ibland undrar man ju hur det står till i skallen...
Började skoldagen med matematikgenomgång, geometri.
Spanska, håltimme, psykologi och till sist idrott på
tingan. På dagens schema stog det streetdance. Jag
får nog mardrömmar om jag tänker på hur det måste
sett ut där jag dansade så "fjäderlätt". Pfff!

Tänkte dessutom för en kort sekund göra sällskap med
Martin och ta svinsprutan men jag ångrade mig när jag
insåg hur ont det kommer göra. Jag gör det imorgon istället.
Då skulle Jullan hålla mig i handen också. Det blir ju som bra!

Nu ska jag läsa lite om marknadsföringslagen och sen skalla kudden.


evig saknad,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0