091127

Dagen till ära har jag haft psykosocialt arbete, rättskunskap och svenska.
Jag fick ju ganska dåligt resultat på psykosoc provet. 16/26 - stark jobbat!
Fy fasen vad besviken jag blev alltså. Jag trodde jag var bäst helt enkelt.
Life goes on och jag gjorde istället skitbra ifrån mig på rättskunskapen.
Nu har min grupp ett manus till redovisningen nästa vecka, och Anton
knåpade ihop ett rollspel. Det blir ju bara inte bättre. Svenskan kunde vi
varit utan. Skriva en uppsats på en lektion på 50 minuter. På slutet blev
det lite knappt med tid, men jag gjorde det jag skulle iaf. Tror inte att mitt
betyg blir så värst mycket att hurra för, men vad gör man...

Efter skolan skulle jag egentligen ta svinsprutan, men jag tordes fan inte.
Sofia skulle till och med följa med mig men såklart bangade jag i sista
sekund. Istället mötte jag upp en del av mina grabbar nere på stan och
tog bussen via Kännåsen hem. Vilken sightseeing alltså! Lite åksjuk och
jättehungrig. Men en skolkatalog hade jag iaf att glo i. Jag drog hem till
Malte med Tim och kollade på massa roliga klipp på datan. Satan vad jag
garvade när det var två grodor som bråkade över flugor.

Ingen stuga i helgen heller såklart. Vi trodde att snön skulle ligga kvar ett
tag så det gick köra skoter, men icke. Känns ganska lurt att åka upp och
möjligtvis träffa en stubbe eller något annat otrevligt och sen skruva hela
säsongen. Vi kör på nästa helg istället. Då ska vi hyra stugor och bo i :)

Imorn blire svensta och lussebullar :D jag gillar't!



evig saknad,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0