091128

Idag började jag min dag med en tur till Martys hometown
Svensta. Det är tydligen där det händer. Det snöade nåt så
inibomben när vi kom dit. Snöflingorna var nästan lika stora
som mitt huvud, typ. Jag hittade lite smått och gott på DS.
Jag var inte alls pigg när jag kom fram, med tanke på att
jag sovit hela vägen dit. Men visst gick det ganska fort att
bli på bra humör igen :) hihi. På vägen hem skulle mamma
in på massa inredningsbutiker, men det enda hon hittade var
ett par röda läsglasögon.

Vi fikade hos momma och sen gick jag och mamma ner på
SNÖ-utförsäljningen. Jag fick med mig presenter till Åse,
ett par örhängen och ett armband hem. Mycket bra.

Nu ska jag och mamma starta med lussebak och julpynt.

Saknar moffa jättemycket idag när snön kom. Det påminner
mig om vilken ångest han fick för snöskottning och fönsterskrapning
av bilen. Han var en hejjare på skidor också min moffa <3

evig saknad,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0