091130

jag öppnar mitt inlägg på ett ganska ovanligt sätt, nämligen:
JAG ÄR CP

jag pirrar snart av stolen. jävla dag. ställa till det för mina
stackars nerver va. jag ska väl antagligen inte gnälla...

startade dagen med att upptäck att jag ställt klockan precis
som vanligt på måndagar, kl 8. 9 bussen in till skolan. bara
det att denna gång skulle jag infinna mig på skolans studie-
gård 8.15. det sket sig ju. så istället åkte jag till skolan och
satt i lyan med matilda, sara ...... å typ simon. började 10
och lunch 10.40. värt det. åt födelsedagslunch på tehuset
med klassflickorna. GRATTIS JENNIFER. vidare till skolan,
lära oss och kishtendom, kolla på film med fredrik lindström,
sluta 3 och fika på tehuset med sara och åse. prova fjällräven,
bestämma färg, hålla tummarna. leta i halva stan efter bh
till sara. hittade en på lindex precis innan dom stängde, snacka
om tajming. åkte hem alldeles för sent och inser att jag
fortfarande har matten kvar tills senare i veckan. morgondagen
var ju lovande, men jag behöver fråga marianne om jävla
massa saker så jag gör nog provet på onsdag morgon.

nu ska jag dregla, durå?


evig saknad,

Kommentarer
Postat av: sarap

haha sötnos! dreggel dreggel

2009-11-30 @ 21:56:49
URL: http://lovelivelaugh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0