Bild/Motbild

Nu har jag renskrivit alla argument på historian och börjat kommentera dem. Problemet är bara att det fick vara max 2 A4 sidor. Jag skulle vilja se Mickes min när jag skickar in ett arbete på 15 sidor. Det skulle bli så bra om jag fick en sida till. Jag får helt enkelt plocka bort några av mina och Jullys fina argument. Det blev ju iaf inte för få argument (trying to stay positive).

Det är dags för middag i mitt hus och mamma jobbar. Undra vilken fin middag min pappa har tänkt att bjuda på dagen till ära. Förmodligen inget glamouröst. Matlagning har aldrig varit hans starka sida och det verkar inte heller vara något han försöker jobba på.

En paus satt bra. Nu är det bara att fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0