lussefnatt

Kvällen har varit otroligt lugnt. Vi har städat undan lite grejer
och plockat fram lite julgrejer istället så nu är det mesta i färgen
röd hemma hos mig. Efter middagen så åkte vi och handlade
och sen bakade vi lussebullar, lyssnade på julmusik och drack
glögg. Jag längtar till julafton!!! Eller åtminstone tills granen kmr in.

Jag har pluggat matte också, på en lördagkväll. Inte så illa pinkat.
Nu ska jag bara kolla på lite paradise hotel och sen sova.
Imorgon ska hela familjen sitta i kyrkan. Vi ska förmodligen
bli tvingade till att sjunga adventspsalmer i falsett och låtsas
att rösten är under kontroll. Jag ska bara dit för att tända ljus
för moffa. För jag saknar han mest i världen.



Avslutar mitt inlägg på samma sätt som alla andra
evig saknad,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0