sen kväll idag

jag kommer förmodlinge inte sova förens min matte sitter fast
i huvudet på mig, vilket inte verkar hända denna kväll heller.
problemet är bara att matteprovet är 8:15 imorn, så det måste
i princip sitta nu om jag ska klara det. jag skulle lätt betala nån
som gjorde ett matematik b prov imorn i mitt namn. jag känner
att jag snart får ett hemskt utbrott!!! fan i min lilla låda om jag
får IG. jag kommer inte förlåta mig förens julafton, eller i sommar.

jag ska nog återgå till min kära matematikbok nu. hoppas
kunna bättra på mina kunskaper om funktioner innan jag lyckas
sova inatt. jag kommer förmodligen drömma dom värsta mardrömmarna
någonsin ikväll, om matte. fan! för mycket matte nu..

jag har varit i grabbars sällskap hela kvällen. först en träff hos
thorell där vi planerade kommande helg i åkersjön. en hel helg
med skoter och mina grabbisar. mycket bra, mycket bra! sen
brummade (läs sladdade) vi ner till simon och spelade dataspel,
drack glögg och kollade på paradise hotel. jag gillar'e. och ännu
mer gillar jag stan imorn efter skolan med bästa sara och åse.
vi ska mysfika och kika julklappar. mysfaktor på topp tror jag.
nej, nu ska jag och matteboken prova mysa lite tillsammans.



evig saknad,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0