091002, långt inlägg om ingenting

I'm alive, i allra högsta grad. Det är faktiskt knappt så att jag kan sova. Det kan ju iofs bero på att jag däckade på soffan MITT I IDOL! Jag vaknade upp precis till utröstningen, så det var ju iaf bra tajming.

Fasen vilken dag det här har varit alltså. Först i-val exakt hela dagen, fram till ungefär 2 när det var dags för en skriftlig utvärdering av romanen vi har läst. Jag skrev min på 1.5 datorskrivna sidor så nu ska kärringen fan vara nöjd alltså. Surpuppan gav mig inte MVG i SvA pga en uppgift - en uppgift! Förstår ni hur illa det är? Fy fan vad illa det är. Nu ska hon aldrig få en chans att kunna sänka mig igen pga en uppgift. Det känns ju bra att det krävs en sådan händelse för att jag ska fatta att jag måste anstränga mig någon gång ibland.

Efter skolan så "gled" jag runt på stan i ca en timme. Varför säger man gled? Det är liksom inte coolt att glida på något sätt. Jag ska börja säga gled i varje mening. När den timmen hade gått så tog vi oss en rundåkning med bussen. Kvantum, Lillänge, Körfältet osv tills vi kom fram till Parkängen. Där var det föreningsfotboll. Det finns nog inget roligare än att se folk slåss. När man liksom hör ben-mot-ben, eller en fet käftsmäll om man vill kalla det för det. Det roligaste av allt är nog ändå när man ser folk som man vet känner varandra, och brukar umgås, börjar slåss. Vad tänker man då liksom? Man slår sin vän för att sedan bli bästa vänner igen efter matchen och festa tillsammans. En till sak jag har legat och grubblat på är om dom inte har ont?! När man ser en kille totalt kraschlanda med huvudet före rakt ner i marken så det verkligen smäller. Det måste ju i alla fall göra lite ont, även om man har hur mycket sprit i kroppen som helst. Nej då, dom bara kliver upp som om ingenting har hänt. Träffade Ismael vid bussen när jag skulle hem och han verkade helt oberörd. "Lite ont i huvudet bara, men annars bra" var ungefär svaret jag fick. En liten kille på typ 1.50 fick ta hur mycket smällar som helst, men ändå går han runt och provocerar som fan. Det är fan coolt att kunna stå på sig så pass mycket. Ett exempel var när denna kille gick förbi en kille, funderade ett tag, för att sedan ta tag i hans tröja och bara dra av ärmen på den. Självklart blev denna killen arg men lillen bara vänder på klacken och går därifrån som om ingenting har hänt. Jag skulle kunna hålla på hur länge som helst, men jag tror jag avrundar mitt jävla nattsnack nu.

Ber fan inte om ursäkt för mitt långa inlägg. Vill man inte läsa så gör man inte det. HAHAHHA fan vad kissie jag var nu.

Nu ska jag glida ner i sängen och sova. Imorn glider jag antingen på Åre höstmarknad eller på "städdag" där vi har köpt vår stuga. Imorgon ska jag nog bara glida runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0