091003

Shit vilket pladder det var i de senaste inläggen från igårkväll. Jag kan nog inte skylla på annat än att jag var fruktansvärt övertrött.

Jag, mamma och moster tog oss en sväng till Krokom idag. Kollade på lite kläder men hittade ingenting jag ville ha, bara för att jag råkar ha pengar nu. Vi tog oss en sväng förbi ICA på vägen hem och köpte med oss massa gott inför kvällen. Jag ska byta om och njuta av lite chokladfondue och godis med familjen. Bror är i Åre (där det förövrigt är SNÖ) så det är jag, mamma och pappa hemma. Den här helgen måste nog vara den lugnaste helgen på länge. Jag har absolut ingenting inplanerat och det är hur skönt som helst. Borde egentligen skriva min psykosoc. läxa som skulle varit inne igår, men jag måste nog göra Beril ännu lite mer besviken och skicka in den imorgon istället.


love lift us up where we belong - <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0