091004

Nu har jag skrivit och skickat in psykosocial uppgiften. Braaa jobbat!
Jag har också skrivit halva reflektionen på första världskriget. Vad fasen skriver man? Man ska inte kriga, det är dumt. Äh, jag lämnar det till morgondagen. Det står bara att den ska vara inlämnad imorgon måndag, inte vilken tid. Lurig som jag är så skickar jag in den exakt innan timmen slår över till tisdag. Det brukar fasen bli bäst resultat när jag skriver mina arbeten kvällen innan. Det är starkt förbjuden på SPIT men det skiter jag fullständigt i.

Jag har en bitterkväll här i mitt hus i Ås. Precis som jag skrev på facebook så vill jag helst dunka någons huvud hårt i väggen. Kanske är det så att jag och älin gör sällskap på samma person. Den snorungen blir perfekt ikväll. Apropå Elin, henne träffade jag idag. Innan mamma parkerade så bad jag henne parkera på att ställe där det inte stog någon brevid. Jag har nämligen en enorm träningsvärk i rumpan och det är ganska svårt för mig att ta mig ur bilen. Precis när mamma har parkerat och jag ska kliva ur så kommer det en vit volvo och kör upp brevid oss, på min sida. Det var elin! Hon hade tydligen fått en hemsk blick innan jag såg att det var hon. Jag säger ju det, bitterfittan idag.

Nu ska jag göra en stor kopp te och krypa ner i soffan. Jag ska totalt glömma den där nedrans reflektionen och bara vila upp mig inför morgondagen. Det är skolfoto och jag ska försöka undvika att vara lika bitter på foton iaf. Mer kan jag inte lova efter denna kväll....

Den 13 får vi nyckeln till stugan så då åker vi upp och bor där den helgen. I helgen ska en del av klasstjejerna äta middag och mysa hemma hos mig. Jag hade hoppats på att mamma och pappa kunde vara i stugan då men dom får väl vara hemma istället ändå.

Kommentarer
Postat av: e

sur-elin, du är min favorit!!

2009-10-06 @ 11:15:48
URL: http://elinengla.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kolla in min blogg, det är FRÅGESTUND nu!

fråga vad som helst;)

2009-10-07 @ 16:25:11
URL: http://xoxoalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0