091009(10)

Bästkvällen detta blev.
Hemma från skolan och chillad. Hade lite ont i magen imorse så jag tänkte att det var lika bra att stanna hemma ett tag. Tänkte faktiskt åka in på svenskan men det sket sig när sängen var så himlans skön! Istället sov jag ett tag till och sen badade jag och gjorde mig iordning. Inne i stan väntade nämligen basket och bästtjejerna sarap och åsep. Vi kikade basket och inte var det något som helst fel på grabbarna från Solna, helt okej alltså. Efter basketen åkte vi hem till åsis och chillade ett tag med Eve och Liv. Jag och sara drog i oss två energidrycker och kaffe på det sen. Inte sådan optimal blandning såhär i efterhand kanske. Inte alls faktiskt. Vi var tvungen att ta med basketbollarna och dra till Tavel och spela av oss lite. Lite inspirerade var vi ju faktiskt av matchen och sen filmen. Vi lirade ett tag och gick sedan hem till åsis igen. Grek och Fredde kom hit efter ett tag och nu kikar vi (dom) på Space Jam igen. Göttmos! Dom myser i soffan och jag sitter här. Här ska vi vara ikväll och jag trivs som fisken i vattnet med mina favorittjejer faktiskt. Finns inga bättre än dom.

Nu ska jag faktiskt gå och mysa med sötnosarna. Så söta är dom.

pussn,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0