091011

Jag känner mig tvungen att svära lite över mig själv. Svära över alla timmar jag har haft till att plugga, alla timmar jag har haft till att kunna städa eller göra någonting vettigt åtminstone. Den enda kraftansträngningen jag har gjort idag var att flytta mig från mitt rum till köket för att mata huvudet. Jag hade också planerat en (förhoppningsvis) sista springtur innan vintern hälsar på. Efter det finns det chans att man gör en sjukt ful vurpa framför någon hottie och det vill man ju inte liksom. Nej, ingen springrunda idag heller alltså.

Imorgon får vi nycklarna till stugan. Känner jag pappa rätt så kommer han slänga i sig maten och sen ska han dit på studs. Helt crazy motherfuckkah. Ska bli skönt att slippa allt tjat om stuga, skotrar och snö hit och dit. Nu har han en stuga lilla pappa. Nu fattas bara att jag får lite snö så jag kan provköra min "nya" skoter som jag ännu inte har provat. Det rycker lite i den högra tummen faktiskt.

Nu ska jag inta sovläge och spendera de närmsta timmarna i djup sömn. Jag ska vara helt utvilad imorgon!


--------------------------------

3 jävla år sedan idag, skjut mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0