091013

Lite komiskt att jag måste påminna mig själv om att inte headbanga så mycket. Jag måste säga till på skarpen ibland när det börjar göra för ont i huvudet. Att det ska vara så svårt att lyssna på musik och sitta still.

Jag kom på massor med saker som jag skulle skriva men helt plötsligt så försvann det.
Jag har iaf varit på basketmatch ikväll. Den sög ju. Dom förlorade med ungefär 30
poäng. Det började ganska bra men sen gick det utför. Det var ungefär då jag började
att kolla på killarna som spelade istället för matchen.

När jag åkte bussen hem så tänkte jag på hur man höll på när man var yngre. Det var
ett praktexemplar längst bak på denna buss. Ett gäng översminkade, parfymstinkande,
fjortisar som spelade Lady Gagas "Pokerface" över hela bussen från en kass mobiltelefon.
Precis som att varenda själ på bussen har lust att lyssna på den låten?! Fan vad pinsamt.
Jag kom ihåg när jag och mina kompisar gick runt och spelade fjortisdunk från mobilen
hela tiden. Precis som att det bevisar hur jävla cool man är som törs. Pfff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0