091024

Mitt internet håller på att ge upp totalt. Fääään också!
Inatt vaknade jag i fotändan av sängen, det händer
mystiska saker när jag är sjuk kan jag lova!! Vaknade
med lite nackspärr och halsont men annars har jag
blivit frisk nu. De här dagarna har varit ett helvete.
Jag tänker ibland när det är jobbigt i skolan att jag
helst av allt skulle vilja bli sjuk, men nu lovar jag mig
själv att aldrig tänka så igen. Puh vilken pärs! Har inte
haft kontakt med omvärlden på 2-3 dagar men det
känns som närmare en månad. När Åse påse kommer
hem så ska vi hänga! Jag har längtat efter henne.

Kvällen har spenderats hemma i soffan med.... mig själv.
Inte ens hunden hade nån större lust att vara med mig.
Mamma jobbar, pappa är i stugan med vänner och min
bror har dragit på krogen, och här sitter jag. Jag har iaf
haft myslördag med Elf, Körslaget och Little miss Sunshine.


lovelovelove

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag kan fixa nått åt dig:) Hur vill du den ska se ut? :)

2009-10-25 @ 11:30:12
URL: http://stinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0