091025

Gosh vilken lång dag, och händelserik var den inte heller. Vart ska detta lov sluta?
Jag har städat hela vårt hus så det skiner. Man måste väl lägga manken till någon
gång i livet. Det tog inte så lång tid men efter det var jag helt slut. Förkylningen
tog kål på mig. Att springa upp för trappan 2 ggr gjorde att jag var tvungen att vila
mig på soffan efteråt. Måste nog få fart på kroppen, annars blir det inte roligt på
tisdag. Jag och Kapten ska återförenas (tror jag). Tjoho!!! Har inte hoppat honom sedan
öppet-hus-dagen och det var ett tag sedan. Känns nog längre än vad det egentligen
är. Nu ska vi hoppla lite på clinicen för Tusse. Fick ett ganska roligt sms från T.
"Hej. Vill ha med dig på clinic på tis. Ok. T." Lät inte direkt som att jag hade något
val men man tackar och bockar :D Vet ju iofs inte att det blir Kapten men jag utgår
ifrån det. Något annat vore ju ganska konstigt. Haha.

Jag håller tummarna att det blir stan imorn med mamsen. Har suttit inne alldeles för
länge nu. Måste hitta en fin vinterjacka! En brun fjällräven, tack!



tonight's gonna be a good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0