091026

Att vakna med en blöt hundpuss på kinden och ett par kolsvarta stor ögon kan
få vem som helst att le hela dagen.

Jag klev upp och åkte ner till rs. Jag tog en plats på läktaren och kikade på en
hoppträning. Jag blev så sugen på att rida så jag åkte ner till Melton lite tidigare
än planerat. Mockade, gjorde iordning och begav mig mot ridhuset. Ridpasset
var helt OK. Vi är fortfarande inte helt överens om hur fort vi ska springa, men
det löser sig efter ett tag. Man är bara tvungen att skratta lite åt fialottan.

När jag kom hem frös jag som en tooook. La mig i filten i soffan och vaknade nu.
Tänkte åka ner och kolla på clinic men ärligt talat så vet jag inte om jag orkar.
Jag ska gå imorgon så jag behöver inte må dåligt över det. Jag tror jag stannar
hemma i soffan och kikar på tv och myser med min älskade istället.

Hoppas Emil och Madelene har det bra i Marmaris. Där är det förmodligen varmt!!

pusss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0