091030

Imorse väckte min lilla vovve mig och sa att nånting var fel. Jag klev upp och ser hela hallen fylld med massa äckel. Jaha, bara att sätta igång med papper och skurmopp. Ett mindre trevligt sätt att vakna på. Sedan dess har jag fått torka spyor hela morgonen. Försöker läsa lite på internet och kommer fram till att han nog har blivit magsjuk. Är lite orolig att jag ska få spendera kvällen hos veterinären.

Jag tänkte en kort minut att det kanske skulle ge sig snart så jag tordes lämna honom och sticka ner och rida Melton. Sen kom jag att tänka på hur mitt hus kommer se ut om jag lämnar honom. Förmodligen väljer han min säng som straff. Bara att bita i det sura äpplet och stanna hemma. Om ändå någon annan i min familj vore hemma. Jag ska aldrig skaffa barn......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0