Att veta vart skåpet ska stå

Jag säger bara en sak: Roger Lilliesköld

För första gången (på väldigt länge åtminstone) har vi i Sporthallen fått
känna på känslan av en vinst för hemmalaget. Det var lite knivigt i
första halvlek och en chock var absolut Issa. Vad fan hände???? I andra
tog Henke in Jösse på plan och då tog han tag i spelet och styrde upp en
seger för Jämtland! Är det inte fantastiskt?

När matchen var slut så gick vi ner mot stan. Vem visste att basketdomare
kan vara så... hm.. sliskiga? Vi ska nog inte gå in på detaljer men dom
trodde nog att vi var lite äldre iaf. Jag säger då det..
Jag gick till mammas jobb och väntade tills hon gick av sitt pass. Hon körde
upp mig till Donki så jag fick köpa lite middag, klockan halv 10 på kvällen.

Nu ska jag nog skriva och skicka in mina svenska-citat till min lärare, som
skulle varit inne på fredags förra veckan. Bättre sent än aldrig har jag hört.


puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0