catch me if you can

Fyyyyyy så skönt känner jag bara.
Redovisningen är ur världen, kan inte göras om osv.
Jag har gjort halva ryggsäcken och har redan idéer
på fler saker jag ska ta med. Den ska vara inlämnad
på fredag så jag har hela kvällen i morgon kvar också.
Smelton var fantastisk idag. En aning pigg (läs: jätte-)
men fortfarande inte jobbig. Det blev ju lite jobbigt
i början när mina muskler inte riktigt räckte till. Med
lite hjälp av en gramantygel så blev det ju helt jättebra.
Sötfia.

Nu ska jag och broren göra kvällsfika och sen ska jag
minsann skalla kudden även denna kväll.
Morgondagen blir ju lite halvjobbig med lektioner från 8:15 till ca 15:50.
Damn SPIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0