Fredagsmys

Min lilla vovve är nog frisk nu, alltså var det nog inte magsjuka. Det kom upp något som såg ut att vara 80398742 tennisbollar. Inte konstigt han hade lite panik att få upp det idag. Håller tummarna att det bara var det.

IMORGON ÄR DET FEST, FEST SOM FAN! Sara och jag röjer hela natten i Lunne. Lunne? Vad fan är Lunne? Det spelar inte så stor roll. Bara jag får vila mitt lilla huvud efter natten så brukar det mesta gå alldeles utmärkt. Min "utklädnad" blev inte mycket att hurra för, men absolut någonting som jag annars inte skulle ha på mig. Och det är ju huvudsaken. Blir förmodligen några bilder som kommer upp efter helgen. Galet.

Nu ska jag mysa med mamma och ladda inför morgondagen.
Jag har inte gjort av med energi på hela lovet, så imorn smäller
det. Jag tänkte ta det rätt lugnt men... vi får se! Haha



puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0