Good night?

Tryin' to think positive,
but everything's fallin' apart



Jag har sådan lust att bara skriva allt jag känner för folk just nu.
Listan skulle bli alldeles för lång, och alldeles för hatisk.
Om det inte vore för de själar som är så underbar så man bara
vill spricka så skulle min blogg bli den mest hatiska bloggen
i hela Sverige. Den skulle tamejfan ta nutidens värsta med
hästlängder. Oj, nu tog jag verkligen i från tårna. Men hatisk,
det skulle den minsann bli. Jag skulle kunna skriva om alla secrets
jag vet om folk, om alla idiotiska personer som finns i denna värld,
om alla puckon som gör mitt liv lite svårare att leva och om alla
som på något sätt har gjort mig förbannad. Märks det att jag har
en dålig kväll? Näe va? Förklaring finns

Tur att majoriteten av mina närmaste är av det bättre slaget!!
Och tur att jag ska rida Melton imorn. Henne kan man lita på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0