kvällsupdate

Min kväll blev, precis som väntat, väldigt lugn. Jag bytte om till myskläder och hängde lite tvätt. Duktigare har jag nog aldrig känt mig tror jag. Jag och mamma skar upp lite frukt och packade med till momma och moffa. Där var även moster. Vi åt god chokladfondue. Sist jag åt det var på lill-jul med gamla klasstjejerna!!! Helt underbart gott. Klockan tickade och till slut var det dags för CSI. Vi åkte hem och hämtade pappa och åkte sedan vidare till moster och åt massa godis och kollade på CSI. Kom i princip hem nyss och ska försöka göra något åt min ångest över den där himlans reflektionen om första världskriget som ska vara klar på måndag. Inte har jag gjort klart psykosoc-uppgiften heller. Vilken dag det kommer bli imorn.



the baddest thing around town,

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0