sick day

Sick day, Sickday whatever - jag är sjuk

Mamma var sjuk i helgen och verkar ha smittat mig med något otrevligt. Hon har sekretess på jobbet vilket innebär att hon inte får berätta om sin patienter, men jag slår vad om att det är någon snorunge som har svininfluensa och var tvungen att smitta min familj. Jag tänkte ta vara på denna dag men det enda jag har åstadkommit var att kolla igenom förra årets skolkatalog och kolla på "Män som hatar kvinnor" för 89797698 gången.

En godipåse mättare så kan jag nog läsa lite om andra världskriget, kanske.
Men först - the mentalist!

Funderar lite över hur jag ska göra på lovet. Antingen stannar jag hemma och gör något vettigt ELLER så åker jag till stugan även denna helg och stannar över lovet. Jag vet inte vilket som känns mest lockande. På hemmafronten har det inte hänt mycket alls så chansen att jag missar något roligt är inte direkt stor. I-lands


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0