Vadå HANDsprit?

Jag glömde skriva om en ganska rolig historia som jag kom över såhär på kvällskvisten, alltså för ett antal timmar sedan. Jag tänkte inte gå in på några detaljer för då skulle jag totalt "blow her cover" så att säga. Vem som berättade historien lämnar vi också osagt, det vore ju alldeles för roligt om jag berättade det.

Historien handlar om en tjej här i Östersund, omkring 14 år gammal. På vissa affären så säljer dom, alterntivt har en flaska ståendes i affären, men handsprit. Denna tjej ska alltså ha köpt, alternativt snott, ett antal flaskor av denna sort. Hon har sedan gått ut i någon mörk skog med sin kompisar och druckit denna sörja. Historien slutar med att hon hamnar på sjukhus i ett ganska så onyktert (och förmodligen inte så roligt) tillstånd. Knall på handsprit alltså. Antingen hade hon ingen som köpte ut åt henne, eller så tyckte hon helt enkelt att detta var en bra idé. Jag frågar mig vem som gav henne denna idé.

Nu ska jag sova och drömma att jag också får uppleva något så underbart som att sörpla i sig handsprit på en fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0