090901

1 september... Det klingar så fint! Äntligen höst, och snart vinter.
Dom flesta i min omgivning vill helst strypa mig när jag säger att jag längtar till vintern men det är så sant som det är sagt. Vinter jag vill ha!

Dagen har varit hyffsat jätteseg. Började 8.15 och slutade 16.10. Däremellan 2 timmars hål som tröttade ut hjärnen rejält och gjorde kroppen allmänt seg. Vi hade första lektionen i matematik idag och det var det jobbigaste jag har varit med om, förutom spanska då. Spanska hade vi också. Vi skulle översätta frågor och svar. Jag kan ju lova at det hade gått bättre för en ko att skriva mina uppgifter. Skjut mig!

Jag längtar till helgen, trots att det nyss var helg. Hur tusan ska jag orka med ett helt år av det här??

tur jag har min guldklimt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0