090902

Måste börja med att hänvisa till http://www.youtube.com/watch?v=RZhtiCqBAGM. Dom som är insatt i hästeriet vet vad jag snackar om när jag säger att det är helt otroligt!! Det är absolut inte ofta som jag ryser när jag ser fina hästar men det här var riktigt maffigt. Kollar om och om igen.

Dagen har varit alldeles för lång. Hade ju iofs en sovmorgon till klockan 10 (betyder att jag måste kliva upp 8 för att hinna med bussen kl 9) men slutade dessvärre strax innan 4. Kikade ner på stan en sväng, där var det inval för Minervas 93or. Skoj! Tog bussen hem och läste lite Rättskunskap. Sen tog jag moppen ner till stallet och red en lektion på Amelie. Kändes väl kanske sådär jättedåligt, men det är alltid kul att rida!

Nu väntar jag på att min middag ska komma hem. Pappa skulle egentligen laga mat idag när mamma jobbar men han råkade visst somna på soffan och sen hann jag inte äta innan det var dags att åka. Nu har iaf mamma handlat lite mat till mig så att jag blir mätt idag igen. Nu lät jag nästan som Kissie, när hon väntar på att hennes pappa ska komma med med cola. Vilken klassiker!

Kikar på filmen 1 gång till innan jag lägger bort datan för ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0