090908

Nu är det på gränsen till 090909. Bara för att liksom.

Kvällen/eftermiddagen har varit otroligt lugn. Slutade inte skolan förens halv 5. Åkte direkt hem och slängde i mig lite middag. När den hade fått lagt sig tillrätta i magen så åkte jag och mamma till ONOFF för att inhandla mig ännu en ny mobil. Denna gång inte en Sony Ericsson, dom ställer bara till med problem. Min "gamla" mobil hann inte ens bli 2 månder innan det var dags för lagning av okänd anledning. Nu blir pappa glad iaf, som får ärva den. Jag får istället en ny rosa touch-mobil med penna och andra roliga grunkor och finesser.

När vi kom till ONOFF så var mobilen slut i rosa, och leverantören hade också slutsålt. Det hade dessutom blivit något fel i systemet som är helt ointressant, allt jag vet är iaf att mobilen inte fanns att beställa hem från leverantören. Istället kilade vi iväg till Elgiganten där man inte ens fick kolla på mobilen innan man köpte det. Jag hade ju inte sett färgen ännu och jag vill försäkra mig om att den verkligen är rosa. Jag surade ihop och gick för att handla mat. Som plåster på såren fick jag "Män som hatar kvinnor" på DVD. Den har jag kikat på ikväll för första gången. Väldigt bra film!!!

Imorgon ska jag och Julia förhoppningsvis få en sväng på stan och kika efter mobiler. Visserligen slutar vi ca 4 imorgon också och då lär ingen av oss vara särskilt pepp på stan. Det kanske helt enkelt blir så att jag beställer hem den får internet innan jag ens sett den. Så bad-ass är jag.

Inatt ska min vovve prova att sova i min säng. Han gav mig ganska tydliga signaler efter vi hade gått kvällsrundan. Han sprang direkt in på mitt rum och la sig med en duns i sängen. Han höjde bara blicken lite när jag pratade med honom. Jag ger honom ett försök innan jag skickar upp honom till mamma och pappa. Dörren ska vara stängd så han får allt gnälla mycket för att väcka mig. Odåga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0