090912

Gårkvällen började med att hästisarna träffades hos Jossan i Odensala. Vi käkade mat och tog det lugnt. Idol sattes på efter ett tag, gud säger jag bara. Att det finns människor som seriöst tror att dom kan sjunga. Skjut mig, igen! Sen var det dags för lite lirande på GH. Bilderna visar sig förmodligen på fejjan snart.. Haha

Jag drog vidare mot stan efter det och träffade Hanna. Vi mötte upp grabbarna och drog till Mattias. Där var det lite blandat med folk. Det blev lite tråkigt i längden faktiskt eftersom det inte direkt var så mycket folk. Vi drog vidare ner på stan för att träffa Martin och Johan. På busstorget träffade vi Hannas storebror Jon som hade lämnat sitt leg och jacka hos nån snubbe. Det slutade iaf med att vi inte gick hem till Martin, utan vi fick skjuts av min bror hem. När vi kom till Sem, alldeles nästan hemma hos mig, så var det föreningsfest i ÅS???? Ute vid vägen stog det 3 grabbar, varav en var självaste Ismael. Jag var tvungen att stanna och fråga hur läget var. HAHA, det var tydligen alla tiders. Jag for vidare hem mot mig och slocknade ganska omgående.

Ikväll ska vi tjejer träffas hos Kricket. Vad som händer senare är ännu oklart men det brukar ordna upp sig så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0