090915

Å, vilken underbar daaaaaaag. Diggiloo-diggilej osv.
Dagen började ju hyffsat. Sovmorgon till halv 12, lektioner med minimal ansträngning och god Loka. Efter skolan skyndade jag vidare hemåt. Hann slänga i mig två mackor innan jag fortsatte att slänga, fast denna gång in i bilen. Vi tog sikte mot Åkersjön denna gång. Vår uppgift var att finna en stuga, kika på den och sedan eventuellt köpa den. Allt gick enligt planerna och någon timme senare har vi köpt oss en redig fjällstuga med utsikt utan dess like. Det blir ena fina bilder i vinter.

Min andra uppgift för dagen var att hämta ut min mobil som nu anlänt till OK i Lugnvik där den väntar på att följa med mig hem. Min fina lilla rosa mobil. På vägen ner mot Lugnvik så frågar mamma efter koden. Ungefär där stannade mitt hjärta. Jag kom att tänka på att min nuvarande mobil inte har så stor utrymme för sms. Därför hände det som så att jag var tvungen att rensa min inkorg någon gång under dagens lopp för att kunna ta emot ett väntande sms. Utan att tänka mig för så raderade jag hela sms-inkoren efter att koden hade anlänt till min inkorg. För det kvicktänkta så innebär alltså detta att jag, av misstag såklart, raderat koden som är livsnödvändig för att få hämta ut sitt paket. Kortfattat så skulle jag kunna säga att jag klantade mig och måste nu vänta 10 dagar innan jag får en ny kod skickad till min mobil. Surt Elin-pelin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0