090916

Fasiken vad jag har känt mig vuxen ikväll. Precis efter jag hade skrivit det senaste inlägget så kom jag på att jag måste handla till fjällvandringen imorgon. Grabbarna från Ås skulle åka och kika in nya Maxi och det fanns en plats till mig. Underbart! Vi for dit men blev inte långvariga. Att handla där var inte ett alternativ. Seriöst hela jävla Östersund var där. Vi for till Max och käkade middag istället och sen handlade jag, alldeles ensam, på Hemköp. Stog och valde den bästa gurkan, klämde på äpplena och kikade efter den perfekta paprikan. När jag kom till kassan stog jag och funderade över vilken påse jag skulle ha. Är det inte vuxenpoäng så säg?!

Nu ska jag göra sjukt goda baguetter inför morgondagen och sedan ta mig en skön dusch innan jag får minst 8 timmars sömn för att vara på topp imorgon! Fit for fight.



SPSPIT08 i fjällen, vilken komedi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0