090916

Just nu är jag väldigt butter. Min rygg har inte varit OK sedan förra veckans ridning. Jag ska absolut inte säga att jag har gått runt och haft ont, mer att jag har känt av den så att säga. Imorgon har vi fjällvandring på skolan, vilket ingår i kursplanen så det får man inte missa såklart. Därför satt jag och velade fram och tillbaka innan jag bestämde mig för att det nog är bäst att stanna hemma från ridningen ikväll. Trots att jag har längtat sedan i måndags så känns det bättre att kunna veta att jag kan fjällvandra imorn, och istället ha ont på fredag. Hade jag ridit så hade jag fått ont imorgon på fjällvandringen OSV.

Sen blev det inte bättre att Julia och Hanna spände fast mig i bensax idag. Bitches!!






ps. Jag tycker om Julia och Hanna väldigt mycket ändåååån. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0