090918

Jaha, så var denna kväll över för min del.

Kvällen började med att jag åkte med mamsen och papsen och storhandlade på Maxi. Det var seriöst miljoner människor där inne och hela tiden träffade man folk man kände. När vi äntligen tog oss därifrån så tänkte jag åka hem och umgås lite med grabsen. Istället hamnade jag hos farmor och farfar och där dukades det fram storfika. Mattias hade tydligen ringt under kvällen, men min telefon verkar inte ha reagerat. Det är härligt med nya telefoner!! När jag kom hem var klockan nästan 10 så jag stannade hemma. Och här har jag suttit hela kvällen.

Imorgon blir det tidig morgon. Upp klockan 8 för att åka till Åkersjön och bygga tak. 7 meter upp i luften alltså, underbart!

love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0