090919

Tuff dag. Trasiga byxor. Ett antal stickor i fingrarna och skitskakiga ben. Det kan vara resultatet efter en hel dag i mosters stuga. Idag var det takläggning som stog på schemat. Till en början var det bara pappa och Anders som spikade och hade sig. Till slut blev jag så less så jag tänkte bara sätta mig uppe på taket och kika på utsikten lite. Det slutade iaf med att jag skruvade och mätte plåt för fulla muggar. Det betyder att jag har stått i 90 graders vinkel hela dagen, drygt 5 meter upp i luften. Taket är iaf lagt nu och jag är trött.

Nu ska jag vidare. Ner till båthamnen ska jag. Gamla klassen ska träffas och mysa framför en brasa. Det är iaf det vi har planerat just nu. Vad som händer senare vet jag ännu inte.

love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0