090920

Ännu en helg har passerat och jag inte gjort mycket nämnvärt. I lördags var jag som sagt i mosters stugan och la tak. Senare på kvällen hade vi klassträff med gamla klassen, föralltid 9b tyep. Vi hade mysigt vid elden, beställde pizza, pratade gamla minnen osv. Det är mycket lustiga saker vi gjort genom tiderna. Jag kom hem strax efter 11.

Idag sov jag till två. Inte bra, inte bra. Jag vaknade några gånger innan av att mamma var in och fråga om jag inte skulle kliva upp. Skulle jag klivit upp så hade jag gjort det. Eller var det otydligt? När jag väl tog mig upp så gick jag några meter och snubblade över soffan. Tänkte att det var lika bra att ligga kvar. Någon middag blev det inte för min del heller. Ingen ordning alls på mig idag. Kaffe hos momma och moffa hann jag i alla fall med under min mycket häktiska dag. Det är nog dags att sova nu så utmattad som jag är...

Innan jag ska sova så måste jag bara gruva mig lite över morgondagen. En hel dag med block vilket betyder ett nytt arbete, nya mål, nya betygskriter att lusläsa. Jag har iaf min ynka sovmorgon på 45 minuter eftersom Länstrafiken inte har koll på mitt schema. Ändring tack?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0