tjena tjena mittbena!

Idol står på och jag värvar tv'n med datan. Det är ungefär vad jag har gjort hela dagen lång. Nu börjar både ögonen och huvudet blir allmänt slut så det är nog dags att ta en dusch.

Jag börjar få en sjukt jobbig ångest över skolan. Varför känns det fortfarande som att det är sommarlov? Varför har alla utom jag kommit igång med skolarbetet? Varför har vi 938037943 prov och inlämningar de kommande veckorna? Jag och Julia har en date i biblioteket på torsdagens 2.5 timmars långa hål. Det blir ju underbart! Underbara Julia. Hon har dessutom tagit steget och skaffat sig en blogg. En känsla säger mig att det kommer bli favoriten!

Nu ska jag ta en paus från alla otroligt begåvade "sångare" på Idol och istället ställa mig i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0