What's wrong cutiepie?

Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Kicki har fått halsfluss och feber och Jully ligger hemma utan röst. Vi tyckte då att det var bättre att ta tjejhelgen någon annan helg istället, då alla kan vara med. Jag deppar inte för det utan hade en myskväll med världens bästa C istället.

Fick dåliga, och mycket chockande, nyheter av Stinis ikväll. Jag trodde verkligen inte det om denna människa. Jag hoppas, och tror, att detta bara är ett missförstånd människor emellan annars vill jag inte vara med. Är det sant så bevisar det bara att insidan kan skilja sig från utsidan. Jag slutar inte att hålla tummarna för det bättre!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag hoppas oxå att det inte är sant! Det kan fan inte stämma:/

2009-09-13 @ 10:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0