done for tonight


Ska man skriva uppsats 5 timmar imorgon så är det väl dags att tänka på refrängen känner jag. Men först ska jag utreda en mysterium. Mamman min åkte och jobbade inatt och jag har fortfarande ingen mat tills imorn. Jag kommer skära av mig alla fingrar om jag ska skära grönsaker till en sallad. Själv är jag också, shit. Det verkar som att jag får gambla lite och försöka i alla fall. Så farliga kan det ju inte vara att mista ett finger eller två, jag har ju redan klarat mig med en arm i två veckor.

Nu kan jag allt om krönikor, debattartiklar, talmanus, inlägg och recensioner så nu kan jag somna lugnt och peppa inför morgondagen. Jäklar så skönt när det är gjort.


En sak till också. Imorgon ska jag boka tid för ett farväl av mitt hår.....................


buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0