fredag 2010-04-02



Känns ju onödigt bra med lov. Det enda negativa är att jag inte riktigt hänger med. Jag tror fortfarande att det är lördag, fast det bara är fredag... tror jag. Det är ju inte särskilt negativa direkt. Jag tjänar ju tekniskt sätt på det.

Min farbror är uppe från fjollträsk och hälsar på. Pappa tog med sig honom, farmor och farfar upp till stugan i helgen så man såg ju inte så mycket av han direkt. Idag hade de åkt skoter och farbror hade lånat min. Tydligen så hade han lyckats vicka bakom vår stuga. Dom som har varit i min stuga vet att det inte finns särskilt mycket att vicka på, haha. Se hur det går om man flyttar till storstan'!! Återstår att se hur resten av helgen ser ut.

Lyckades misslyckas (öh?) med min planering idag. Jag sov alldeles för länge och tänkte inte riktigt på hur min planering såg ut idag. Jag skulle kliva upp tidigt och rida på förmiddagen så att jag kunde hjälpa mamma att storstäda sen. Det slutade med att jag väntade till efter middagen med ridningen, och när jag kom ner till stallet så var sadelkammaren låst och i stallet var det inte en enda människa. Massa hästar, men inga grejer att klä på dom med - grrrrreat. Borstade lite på Oden och Diana och kikade in den nya ponnyn. Kan vara bland det sötaste jag någonsin sett.


firar med att bädda ner mig med dubbla täcken i sängen och kika på film
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0