lördag 2010-04-24


Oförskämt bra dag måste jag säga. Började tidigt med att jag vaknade 07.30 och kunde inte somna om sen. Jag låg och läste bok i någon timme innan madelene vaknade till. Gjorde mig iordning och åkte in till stan. Vi strosade runt ett tag och kikade i affärer och sen satte vi oss på Pause och åt lunch. Göött!! Sen anslöt matilda, linnea och julia och då tog vi en promenad i det superdupermegafina vädret och parkerade på torget. Där satt vi och hade det mysigt i någon timme innan vi tog bussen hem.

Jag grillade hos moster och sen åkte jag ner till madelene och bakade cupcakes. Lämnar detaljerna tills jag har riktiga bildbevis. Cupcakesen blev grymma men... någonting helt annat gick snett. Mamma totland bjöd också på mumsiga jordgubbar. Snacka om att vi har välkomnat sommaren med öppna armar idag. Sol på torget, grillat, jordgubbar - och sen också en helmysig kväll med grillade marshmallows vid sjön med bra vänner. Och allt på en och samma kväll. Underbart!




  

Jag råkade låna två bilder av linnean. jag älskar mina flickor <3. 12 år nu va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0