lovely friday


Haha det verkar som att jag ska spendera några veckor av mitt sommarlov i Hammerdal på intensivkurs för körkort. Är huve dumt får kroppen lida. Har nu haft ca 2 år på mig att ens börja med körkortet, men har inte ens skickat in papprena efter handledarkursen.

Kvällen har spenderats hos momma. Hon och jag huserade på övervåningen framför "Så ska det låta" medan mamma envisades med att kolla på något annat på nedervåningen. Jag kastade boll på gräsmattan till min smällfeta hund. Han behöver verkligen springa av sig både ett och två kilo inför Beach 2010. Kom hem för lite drygt 1.5 timma sen och har sedan dess suttit i soffan och lidigt av näsblod. Ska nog stressa mindre tror jag. Men den här veckan har verkligen varit döden själv. Det satt fint med en helg, annars hade jag helt säkert gått under.

Morgondagen spenderas förmodligen med näsan i historiaboken eller med en dammsugare i högsta hugg. Kan ju vara bra att ha ett städat rum om det är så att man får en gäst eller så.



puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0