måndag 2010-04-26



Helt okej dag måste jag säga. Skolan var inte alls ansträngande. Idag var dagen det hände, dagen jag har väntat på i flera dagar, dagen då jag blev lycklig - jag klarade av att hitta svaret på fråga 2 på historian. Helt klart dagens bästa. Efter lunch följde vi med krickan för hon skulle vaccinera sig. Jag drack varm choklad i väntrummet, det var gott. Efter skolan tog jag och världens bästa sara fötterna och gick till ICA och handlade middag. En kort promenad till deras lägenhet och sen soffhäng fram till middagen. Efter den (eller snarare i slutet av den) så anlände ett gäng grabbar som gjorde oss sällskap i soffan. Det klinkades på gitarren och dracks kaffe. Helt underbart mysigt! Fick mig en åktur med papsen hem och sen har jag och mamsi kikat på lägenheter. Både hon och jag blev jätteinspirerad så nu jäklarns håller vi tummarna här. HÅRT!!

http://www.hemnet.se/beskrivning/647255?r=3
INTE HELT FYSKAM VA?! hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0