onsdag 2010-04-21


Puh, 2 veckor har gått och inatt var första gången jag kunde sova utan att det gjorde ont. Så nu kan jag avskeda min personliga assisten (mamsen) och börja klara mig själv. Tvätta håret är fortfarande ett mysterium men resten funkar fläckfritt.

Gjorde klart 2 arbeten i förrgår och skulle göra klart det tredje igår, men då fikade jag tårta hos momma istället. Skulle istället göra det ikväll men då åkte jag till stalllet istället och nu ska jag faktiskt sova. Jävlar pm:et. Det är ibland tur att man bloggar, då kommer man alltid ihåg något skitviktigt! Satan, hur ska jag lyckad med det här så. Och dessutom förbereda ett helt tal i 5 minuter. Jag behöver ju inte säga godnatt iaf...

 

balle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0