torsdag 2010-04-15


Tjenare. Tja. Tjena. Halloj. osv.
Veckan har ju inte varit superbra. Hade höga förväntningar om att skolan skulle funka bra trots mitt brutna nyckelben. Stannade hemma i måndags pga illmående av smärtstillande, gick på skolan i tisdags. Försökte hålla god min och inte dra ner stämningen men på slutet var det bara jobbigt. Man blir självklart på mycket bättre humör av mina flickor men det var verkligen inte det roligaste. När jag kom hem krånglade jag ner mig i soffan och slocknade. I onsdags tyckte vi att jag skulle prova sova utan minna piller (<3) och det gick ju inte jättebra. Likadant inatt. Jag tror inte att någon skulle vara pepp på skola om man hade sovit sammanlagt 3 timmar. Jag behöver nog dräpa den personen som uppfann nyckelbensfrakturen.

Äh, satan vad deppigt det här blev. Jävla klagokärring man är.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0