lördag 2010-08-28


Jag bestämde mig för att inte åka till stugan (kommer inte ihåg om jag skrev det i förra inlägget eller inte). Istället hade jag en hemmakväll för mig själv med doobidoo och gottis. Vid 10 fick jag mysbesök av R som hade varit ute på rabalder. Dom var i nordanälden tidigare på kvällen och drack alkoholhaltig dryck och gjorde andra dumheter. Han blödde näsblod och var lite på korken, men det fixar väl jag! Vi bäddade mys och kikade på en film som var ganska sjuk.

Imorse fick jag springa och låsa upp dörren till mamma när hon kom hem efter att ha jobbat natt. Sen somnade jag om och vaknade hyffsat tidigt för omväxlingens skull.


måndag närmar sig med stormsteg, och jag säger bara en sak - ni ANAR inte!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0