(tisdag 2010-08-17)


Det är numera inte ovanligt att jag ligger vaken till 4 på nätterna, det har jag gjort de senaste veckorna på sommarlovet. Inte konstigt att jag sover till 1 på dagarna... Värdelöst.

Idag har jag möglat hemma. Var ut i finvädret en stund men det var också tråkigt, precis som allt annat när alla andra är på annat håll. Efter middagen svishade jag ner till ridskolan och byggde bana inför tävlingen på torsdag. Det var klar ganska fort men jag hann inte mer än hem så väntar matte och marius på parkeringen för att vi ska åka till krokom och tanka och hälsa på vänner i dvärsätt. Vi drog till stan en stund och handlade glass osv. och sen lämnade jag och marius av matte i ås och åkte vidare till dvärsätt igen. Där ville dom ha skjuts till krokom så då åkte vi till stan en sväng. På vägen hem frös grabbarna i krokom så vi hämtade dom och robin och jocke följde med till ås. Vi kikade film hemma hos marius och åt flottig korv.



oskar linnros och lite sömn på det här så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0