2010-12-07


halloj i stugorna. nu har det varit klent med uppdatering, av både en och två orsaker. den största orsaken är nog att jag helt enkelt inte har haft datorn på sedan 4 dagar tillbaka. efter fredagen hade jag sådan ångest över att jag inte lämnade in uppgiften i tid så sedan dess har jag gömt datan under sängen och inte vågat ta fram den. nu har jag däremot gjort både manus till talet och dessutom framfört det, så nu kan jag återgå till "det normala" igen. nu är det nya flexuppgifter och en uppgift i pedagogiskt ledarskap som ska bli klart, sedan kan jag ta jullov.

jag tror att det kommer en "Dag" om min dag som jag ska skriva idag, så det behöver jag kanske inte dra en gång till. bra dag, det kan jag iaf skriva!


pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0